Strony

12/07/2015

Trochę nowości :)

Mam ochotę na ulepienie czegoś świątecznego, ale nie mam pojęcia co. Nie chcę lepić zbyt dużo jedzenia lub słodyczy, ponieważ nie wychodzą mi jakoś specjalnie dobrze. Wcześniej sprawiało mi to frajdę, ale z biegiem czasu stało się to koniecznością, by wstawić coś na bloga, więc po co? Dzisiejsze prace nie są związane ze świętami ani trochę. Może macie jakieś ciekawe pomysły na coś w tym klimacie?

Naszyjnik-serduszko. Płatki śniegu na nim nie są może zbyt równe, ale wydaje mi się, że jest całkiem OK. 
 Po lewej stronie- kolczyki małe kwadraciki w dziwne wzorki, które przypominają mi oczy lub komórki. Motylki stworzone z tego samego wzoru ;)
Gitara! Skorzystałam trochę z tego tutoriala:  [LINK] Polecam! :D
 A tak w ogóle to ja nie czuję jeszcze jakoś tego świątecznego klimatu. Gdyby nie reklamy w telewizji, radiu, gazetach itd. to prawdopodobnie bym zapomniała o świętach... Wiecie już może co chcielibyście dostać pod choinką? Bo nie mam pomysłu. Chyba już wszystko mam! Bo nawet pieniądze nie chcą sobie ode mnie pójść :x

7 komentarzy:

  1. Ładne to serduszko, zimowe też pasuje, jeszcze jest trochę czasu do świąt. Ta gitara świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne to serduszko! Ja w tym roku nie lepię nic świątecznego, no może poza prawdziwymi pierniczkami, które wczoraj upiekłam, haha! :)

    Ps. Przepraszam za spam, ale zauważyłam, że obserwowałaś mojego bloga, teraz zmieniłam nazwę, więc jeżeli jesteś nim nadal zainteresowana to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gitara jest super. A ten efekt lodu na kolczykach też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też ostatnio za barco niechcę sie duzo robić i piec ale może proponuje ulepienie jakiś
    łatwych i szybkich do zrobienia pysznych ciastek świątecznych :)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne serduszko, gitara świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12/16/2015

    Bardzo podoba mi się ten płatkowy naszyjnik :)
    Ja ostatnio zaczęłam się zastanawiać nad listą rzeczy do ulepienia na święta i póki co mam na niej same oczywistości typu piernikowe ludziki, choinki, prezenty, renifery czy czapki Mikołajów :D Chyba będę musiała pomyśleć nad czymś bardziej oryginalnym...

    OdpowiedzUsuń