Strony

1/06/2016

Tutorial na arbuza z modeliny w kilka minut!

1. Uformuj kulkę z czerwonej modeliny.
 2. Rozwałkuj transparentną modelinę.
 3. Transparentną modeliną oklej kulkę, przytnij nadmiar modeliny.
 4.Rozwałkuj białą modelinę.
 5. Białą modeliną oklej kulkę, przytnij nadmiar modeliny.
 6. Rozwałkuj zieloną modelinę, następnie oklej nią kulkę.
 7.Weź ciemno zieloną modelinę.
 8. Uformuj z niej cienki pasek.
 9. Oklej kulkę...
 10. Tak powinno to wyglądać:
  11. Teraz "turlaj", aby paski stworzyły jedność z kulą.
 12. Wstaw do zamrażalnika na 5 minut, wyjmij i przekrój na pół.
 13. Wymieszaj fimo liquid z czarną farbą i zrób kropki, czyli pestki. Ja zostawiłam arbuza bez pestek.
Arbuz ten nie jest idealny, ale jego wykonanie zajęło mi 10 minut, więc jeśli nie chce Ci się trudzić nad perfekcyjnym arbuzem zachęcam do skorzystania :D A tak poza tym, to jest to "już" 30 post na blogu! Nie spodziewałam się, że dojdę tak daleko, ponieważ jak na mnie to dużo. W jednym z pierwszych postów pisałam, że nie wiem, jak długo będę prowadzić tego bloga, ponieważ mam tak zwany "słomiany zapał" ale pisanie tutaj sprawia mi przyjemność. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj są za to, że mnie wspierają, komentują, oceniają moje zdjęcia i prace ♥

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na wykonanie tych arbuzów, lubię takie szybkie prace. Gratuluję już tylu wpisów, obserwuję twojego bloga od dawna i uważam, że prowadzisz go naprawdę starannie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Porządny arbuz i równie porządny tutorial na niego. :D
    Powodzenia w dalszym pisaniu! :D Też mam "słomiany zapał", a jestem na blogu już czwarty rok, więc da się to przezwyciężyć. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    arbuz słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1/09/2016

    Podoba mi się taki arbuz, nawet bardziej niż gdyby był ,,realistyczny" ;) Jak uda mi się kupić modelinę, to spróbuję takiego ulepić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne!
    Co tobie zajmuje 10 min mi by zajęło pół godziny...:D podziwiam

    OdpowiedzUsuń