Strony

12/14/2015

❄Świąteczne inspiracje❄


Wszędzie jest już tak świątecznie, więc czemu tu ma nie być?! A więc dodaję dziś dawkę bożonarodzeniowych tutoriali. Mam nadzieję, że wprowadzą was ona (tak jak mnie) w świąteczny nastrój :D

Pierniczki

Jeśli nie chce Wam się "męczyć" z robieniem własnego ciasta na pierniczki lub nie możecie znaleźć dobrego przepisu to proponuję pierniczki dr. Oetkera! Według mnie są świetnym rozwiązaniem, ponieważ wystarczy dodać do gotowego proszku jedynie 100g masła i jedno jajko. Robiłam je i wyszły super :)                                                                                

Ozdoby
Na wielu stronach internetowych wprost "roi" się od różnego rodzaju pomysłów na dekoracje. Wybrałam kilka ciekawych.
     

   


How to cut paper snowflakes/ como cortar copos de nieve de papel:

Pakowanie prezentu
Nie wiem jak Wam, ale mi bardzo dużą radość sprawia kupowanie i pakowanie prezentów. Oto ciekawe pomysły na pakowanie:
                                 
                 

                                

Paznokcie
Fajnie jest zabłysnąć przed znajomymi i rodziną śmiesznie pomalowanymi paznokciami. Samo malowanie też jest całkiem zabawne (przynajmniej według mnie). 
          

      

Co prawda do wigilii jeszcze 10 dni, ale...
WESOŁYCH ŚWIĄT!


5 komentarzy:

  1. Hahah, świetne inspiracje, życzę wesołych świąt i Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ulubiony rodzaj postu :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Na paznokciach nigdy mi nic nie wychodzi, ale zdecydowanie spróbuję z tą choinką na styropianie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12/16/2015

    Uwielbiam przeglądać takie świąteczne inspiracje :D Te sposoby na pakowanie prezentów są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierniczki robimy co roku;)
    Pomysł na paznokcie i opakowanie genialny!

    OdpowiedzUsuń