Strony

11/11/2015

Tutorial na Ciastka (ludzika) z modeliny ♥

Niedawno robiłam zakupy uzupełniające mój zasób modeliny. Chciałam zamówić sobie jakąś fajną foremkę i stwierdziłam, że będzie to Ciastek. Później pomyślałam, że może spróbuję zrobić go odręcznie. Opracowałam sobie plan pracy i przystąpiłam do tworzenia, a żeby było ciekawiej zrobiłam z tego... tutorial! Nie wiem jak Wam, ale mnie Ciastek kojarzy się ze Świętami Bożego Narodzenia (które zbliżają się wielkimi krokami). Może komuś się przyda :)

















Lena♥


8 komentarzy:

  1. Idealny na święta! Muszę spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, myślałam, że do tego konieczna jest foremka :O, a tu takie zaskoczenie :p muszę spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11/12/2015

    Nie pomyślałabym o tym sposobie z rysowaniem kształtu na kartce. Świetny pomysł! Będę musiała to wykorzystać, zwłaszcza że, jak słusznie zauważyłaś, święta zbliżają się wielkimi krokami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki super Ciastek :). Na 100% wykorzystam. Idealny na naszyjnik świąteczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomocny tutorial i niezwykle udany ciastek. :D

    Pozdrawiam ciepło,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ciastka i z pewnością w tym roku stworzę jego kolejną wersję. :) Ten Twój wygląda świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasteeeeek! :D
    Świetny tutorial. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://beadare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyszedł, polecam też "szkicowanie" igłą już na modelinie ;)

    OdpowiedzUsuń