Strony

11/19/2015

Paczka z Kreatywnego Straganu

Niedawno uzupełniłam swoje zapasy modelinowe. Zakupy zrobiłam na Kreatywnym Straganie. Jeśli ktoś chciałby kupić sobie modelinę to polecam! Paczkę zamówiłam we wtorek późnym wieczorem, a w moich rękach była w poniedziałek. Należy jednak uwzględnić, że w środę (11 listopada) było wolne+weekend, czyli paczka szła w sumie 2/3 dni robocze. Szybko! Nie pierwszy raz zamawiałam coś na Straganie, zawsze byłam zadowolona z przesyłki. Foremki są bardzo trwałe, łatwo się wyginają.  Zawsze dodają jakiś gratis :) Przy zamówieniach powyżej 150 zł przesyłka gratis. 

6 kolorów FIMO ;)
Mała karuzela 

2 kokarki (brązowe) i mini serwetka
50 par sztyftów i baranki
2 mini deseczki
krawatki (7 sztuk)
łyżeczki (4 sztuki) magnesy (również cztery sztuki) i nożyk
I takie fajne gratisy :D

Zamawialiście kiedyś na Straganie? A może planujecie?

Lena♥

10 komentarzy:

  1. Ja kiedyś tam zamawiałam, mają bardzo ciekawe produkty, niektórych nie ma nigdzie indziej, szybka przesyłka i ogólnie dobry sklep, tylko od otwarcia ceny strasznie poszły w górę, także mało rzeczy się tam teraz opłaca, a szkoda. Kiedyś naprawdę lubiłam tam kupować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam kreatywny stragan, produkty super, ale przede wszystkim to najlepsza obsługa w sklepie internetowym z jaką się spotkałam. Gratisy zawsze dostaje i to nie takie w stylu "macie o się nie sprzedaje" tylko własnie właścicielka patrzy kto co ma i co może mu się przydać, albo czego nie zamawia a tak to pozna. Ja polecam przepiękną porcelanę, bo jest nie tylko piękna, ale w dobrych cenach- nigdzie takiej nie znalazłam. W jakich jeszcze sklepach internetowych kupujesz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś kupowałam w Sklepiku Dla Was, ale niestety mnie oszukali :/ Rozważałam zakup porcelany, skuszę się na nią przy następnych zakupach! :)

      Usuń
  3. Tak, niedawno tam zamawiałam. Moim skromnym zdaniem jest o niebo lepszy od Sklepiku dla Was, na którym często nie ma modeliny. Zresztą masz racje, że foremki są trwałe, no i przesyłka nie jakoś masakrycznie droga. W każdym razie polecam Kreatywny Stragan. A tak poza tym fajne zakupy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za info o tym sklepie, nie słyszałam o nim. Akurat szukałam sklepu z modeliną, także chętnie przejrzę ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drewno można malować, ale dla mnie drewno samo w sobie jest idealne i dlatego go nie maluję :) I lubię bardzo zapach drewna :)

      Usuń
  5. Jak dla mnie najlepszy sklep z modeliną to Rico.com.pl bo Fimo można tam dostać za 7,85 a professional za 12 zł, a przy zamawianiu większej ilości kostek to już to jest odczuwalne... Plus nie miałam zastrzeżeń co do obsługi i wysyłki :P.
    A co do Twoich zakupków to z niecierpliwością czekam na ich artystyczne wykorzystanie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczem, zawsze chciałam zacząć wyklejać coś z modeliny, bawić się w te całe kolczykomanie, ale z drugiej strony jak znowu zaczęłabym coś kupować, to w końcu w mojej witrynce oprócz papeterii, leżałaby tona nieprzydatnych rzeczy, bo ja mam straaasznie słomiany zapał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zamawiałam, ale jestem ciekawa efektu Twojej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Raz zamawiałam, bo pilnie potrzebowałam białej fimo, a kompletnie we WSZYSTKICH sklepach się skończyła, nawet na allegro nie było. Ale raczej nie kupuje tam, bo jest strasznie drogo. Obsługa mega miła, fakt, ale w takim passionroom też taka jest i też są gratisy. No i niskie ceny. A i jeszcze Beads.pl jest spoko :) Fajne zakupy, czekam na efekty. ^^

    OdpowiedzUsuń