Strony

11/28/2015

Porównanie starych prac

Kilka dni temu robiłam małe porządki w modelinie i w starych pracach. Fajnie tak przejrzeć swoje stare "dzieła" :D Znalazłam kilka rzeczy, które mają juz swoją nową wersję. Pomyślałam, że fajnie byłoby pokazać tu, na blogu stare i nowe wersje wielu ulepków. Zaczęło się od porządkowania, a skończyło na jeszcze większym nieładzie...


1. Pizza
Stara wersja to ta po prawej stronie. Po pierwsze: sos i ser są po prostu "namalowane farbą". Miała ona naśladować fimo liquid, ale coś tu chyba poszło nie tak... Faktura też nie jest ciekawa, niby jest ale już chyba lepiej byłoby bez niej. Nowsza wersja  nie jest jeszcze idealna, jest za mało pocieniowana ale widać różnicę. Starsza pizza została wykonana około rok temu ;)
2. Sushi
Nowa wersja (po lewej) była częścią pracy konkursowej, tackę trzymał Azjat,. Teraz tacka jest samotna więc z moich starych prac wygrzebałam jej koleżankę, niezbyt ładną. Deska jest krzywa, maki są za duże a na dodatek (może na zdjęciu nie widać) cała prace jest w kurzu i paprochach...
 3. Lody!
A więc tak... Lód po prawej stronie jest najstarszy, lód z lewej strony- nieco młodszy, a lód pomiędzy nimi najnowszy :) Najstarszy byłby nawet OK, ale ten wafelek jest śmieszny... taki wygięty XD Faktura gałek i lakier do paznokci który miał być polewą nie wyszły najlepiej... W lodzie po lewej jest już troszkę lepiej. Gałki są bardziej kształtne, a wafel nie jest wygibajtusem, lecz polewa jest chyba gorsza niż w poprzednim. Wyczytałam gdzieś na internecie że jeśli zmieszam klej z farbą to będzie jak Fimo Liquid, ale efekt nie jest fajny. Najnowszy lód jest całkiem, całkiem, ale nie jest jeszcze perfekcyjny. Kiedyś, w dalekiej przyszłości zapewne go wyśmieję i nazwę jakimś nieudacznikiem :x Najstarszy powstał ponad rok temu, młodszy około 2 miesięcy po nim.


4. Hamburgery
No co tu dużo mówić... Starszy burger (ten po prawej stronie) nie ma faktury, a cieniowanie zastąpiłam ciemną bułką. Pomidor z niego wypada... Uważam, że nowsza wersja jest znośna, ale bułka mogłaby być nieco bardziej "przypieczona". A tak poza tym to chyba jest ok :D Starsza wersja powstała w wakacje 2014 roku, więc ma prawie półtora roku.
5. Ciasteczkowe Potwory
Po prawej stronie nowszy, po lewej starsze... Jakoś mnie śmieszą :D Są takie brzydkie, że aż fajne. Są to jedne z moich pierwszych prac. Nie przypomina to ciasteczkowego potwora (jak dla mnie). Kolor jego "sierści" czy nie wiem co to miało być jest zbyt ciemny, ciastka nie mają faktury... Nowsza wersja też nie jest ideałem, zrobiłam ją jakiś rok temu. Poza tymi potworkami zrobiłam dużo innych, nawet w formie kolczyków, ale gdzieś je oddałam i zapomniałam sfotografować. Stara wersja powstała około 2 lat temu :) 
6. Babeczki
Starsza wersja jest po prawej stronie, nowsza po lewej. W starszej (powstała dokładnie 13 miesięcy temu!) nie podoba mi się faktura, "polewa", spód i ogólnie wszystko... Faktura jest słabo widoczna, polewa krzywa a dół babeczki nei podoba mi się, ponieważ przy dole jest zbyt zaokrąglony, co powoduje, że babeczka się przewraca :/ Nowszą wersję zrobiłam dosłownie kilka dni temu, lecz mogłaby być nieco lepsza. Jest zbyt słabo pocieniowana. Mam jakiś problem z cieniowaniem i z "liquidowaniem". Więc zamiast robić kolejną nieudaną polewę z Fimo Liquidu postanowiłam, że po prostu ją ulepię i polakieruję. Co sądzicie o efekcie?  

Pamiętacie swoje pierwsze prace? :D


4 komentarze:

  1. Super prace, a szczególnie te nowsze. Naprawdę widać efekt twojej dużej pracy. Oczywiście, że pamiętam wiekowe serduszko, lepione jeszcze z modeliny "Jedność" :D. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bądź tak krytyczna wobec siebie :) Stare prace były naprawdę spoko. Ale widać progres :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to mówią cały czas do przodu. :D Postęp jest naprawdę spory. :) Pomysł z ulepieniem polewy jest świetny, dzięki temu odróżnia się od babeczek innych. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać duży postęp :) A z fimo liquid ja też zawsze miałam dużo problemów, spróbuj zmieszać dużo modeliny z małą ilością liquidu, będzie dużo gęstsza, nie będzie spływać i zrobi się ''wypukła'' :)

    OdpowiedzUsuń