Strony

11/07/2015

Trochę jesieni-zdjęcia

 Niby jesień jeszcze trwa, ale coraz mniej ją czuć. Większość liści opadło już z drzew, a wszystko robi się szare i ponure... Ten czas na pewno nie należałby do przyjemnych dla mnie, gdyby nie fakt, że w telewizji pojawiają się już świąteczne reklamy! Nie wiem jak Wy, ale ja lubię ten świąteczny czas ;) Ale powracając do jesieni... Zdjęcia, które Wam dziś pokażę robiłam od końca września do teraz. Nie są one świetne, ale myślę, że chociaż trochę oddają nastrój jesieni :)








A taka pajęczyna (było ich więcej) była/były sobie za moim oknem. Podoba mi się to, jak kropelki wody się na niej osadziły.

Lena♥



7 komentarzy:

  1. Genialne zdjęcia! Uwielbiam świąteczny nastrój;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11/07/2015

    Cudne zdjęcia, szczególnie podoba mi się to drugie i te dwa z pajęczynami. Uwielbiam oglądać pajęczyny z bliska, zwłaszcza kiedy są przystrojone kropelkami wody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co Ty gadasz, są świetne! Ciekawe i ładnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, a szczególnie te z jarzębiną i pajęczynami rozwalają system :D. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń