Strony

12/23/2015

Świątecznie♥

Szybko minął ten grudzień... Już jutro wigilia! Jak Wam idą przygotowania? Ja upiekłam już pierniczki i ubrałam choinkę :) Może i nie ma śniegu, ale mi to nie przeszkadza. Fajnie tak patrzeć 23 grudnia przez okno i widzieć błękitne niebo i zieloną trawę :D Niestety nie ulepiłam nic świątecznego, jedynie ciastka którego ulepiłam na początku listopada LINK. Ale zawsze tak jest! W lipcu czy w maju mam dużo pomysłów na świąteczne wyroby, a gdy przychodzi grudzień to mam pustkę w głowie. Zrobiłam za to kilka zdjęć choinkowych ozdób 


 Pierniczki! :D

 Kocham tego mikołaja! Czyż nie jest on uroczy?
Piszcie jak u Was idą przygotowania do świąt, a ja życzę wszystkim ...WESOŁYCH!♥

4 komentarze:

  1. Przygotowania trwają pełną parą, ale mam nadzieję, że znajdę chwilkę na wstawienie nowego posta.
    Ten Mikołaj rzeczywiście cudny. Pozdrawiam i również życzę Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ciastka są, ryby w galarecie leżą, a reszta czeka na powrót mamy. :D W sumie robienie świątecznych ozdób w maju jest okej pomysłem, bo przynajmniej potem ma się święty spokój jak wena nie idzie. :D
    Ten pierniczkowy bałwanek to ja tam chętnie bym się z nim zapoznała. :D
    Tobie również Wesołych Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierniczków prawie brak, bo każdy z rodziny podbiera;D Uwielbiam święta i tradycje:)
    Wspaniałych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc nie tylko ja przygotowuję świąteczne ozdoby w lipcu ...

    OdpowiedzUsuń