Strony

12/30/2015

Praska do modeliny+wzorek

Bardzo podobają mi się wzorki robione z praski do modeliny, więc w końcu postanowiłam ją sobie zakupić. Moja ma 19 różnych kształtów, do tej pory użyłam tylko jednego: kwadrata. Jeśli ktoś nie wie co to jest praska do modeliny to już mówię :) Jest to urządzenie do wyciskania różnych kształtów i wzorków a wygląda tak:
Taka praska kosztuje 20-30 zł. Można kupić też firmową, czyli FIMO, ale jest droższa o 100 zł. Ja wolałam kupić sobie tańszą, bo gdy kupię coś drogiego boje się tego używać... Czy tylko ja tak mam?




 Tutaj już gotowe broszki :)
Już jutro sylwester, więc życzę wszystkim
Szczęśliwego Nowego Roku!

 


7 komentarzy:

  1. Ale świetne broszki:)
    Czekam na więcej wyrobów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super broszki, lubię takie różnokolorowe wyroby. Fajna ta praska do modeliny. Nie wiedziałam, że jest aż taka tania, chyba na poważnie zastanowię się nad zakupem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na wykorzystanie, pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś myślałam nad praską, ale jak nie tworzę w tym stylu to nie za bardzo mi potrzebna. xD Broszki sympatyczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12/31/2015

    Kiedyś się interesowałam tworzeniem z modeliny, choć o praskach nigdy nie słyszałam. Broszki wyglądają nietuzinkowo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam jeszcze o takim urządzeniu :D ciekawy efekt!
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że efekty naprawdę ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń