Strony

9/18/2015

Życie w obiektywie

Lubię ujmować w obiektywie ruch i zwierzęta, jednak nie zawsze mi to wychodzi... Niedawno zrobiłam kilka przyzwoitych zdjęć, więc chciałabym je tutaj zaprezentować. No, a więc  nie przedłużając ;) ...

Z tego zdjęcia jestem bardzo zadowolona :)
 W obiektywie znalazł się również kot sąsiadów...
 Oraz kury i gęsi :)
 Inny kot...
A tutaj takie piękne pole.
 No i kolejny kot sąsiadów :D


Przepraszam, że dzisiejszy post jest taki "byle jaki" ale jakoś nie mam weny na pisanie...
Do następnego posta,
Lena♥


10 komentarzy:

  1. Jakie śliczne kotki! Bardzo fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. :D Pole jest zdecydowanie genialne. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc, przejrzałam twój blog i po prostu nie wiem, jak mogłam tu wcześniej nie trafić. Cieszę się, że wpadłaś do mnie, dzięki czemu ja mogłam znaleźć się tutaj :) Tak oglądam, czytam i po prostu nie wierzę, jeśli prace jakie tu pokazałaś są jednymi z twoich pierwszych, to naprawdę masz talent :) A nawet jeśli nie...to i tak masz talent :D Życzę Ci wytrwałości i sukcesów, kto wie, co się stanie za parę lat, jeśli już teraz twoje prace są tak dobre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! Lepię od jakiegoś roku, ale jestem całkiem zadowolona z efektów swojej pracy :) Na moją "historię" związaną z modeliną i pokazanie starych wyrobów zrobię kiedyś oddzielnego posta ;)

      Usuń
    2. Ja też lepię jakoś od roku, od wakacji :) A taki post to świetny pomysł, będę na niego czekać ;)

      Usuń
  4. Super zdjęcia, te z motylem bije wszystkie na głowę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia, najbardziej mi się podoba to z łąką :) Jaki masz aparat, jeśli można wiedzieć? :D
    http://littlelayabout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne, a szczególnie to pole no i oczywiście motyl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla kogo "bylejaki" dla tego "bylejaki" .. ja uwielbiam robić zdjęcia, ale uwielbiam również oglądać ujęcia innych, czerpiąc w ten sposób inspirację :). Zdjęcia bardzo dobre, a najbardziej podobają mi się dwa ostatnie. Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń