Strony

9/22/2015

Karateka na wyzwanie MMH

W końcu to zrobiłam. Po raz pierwszy zrobiłam znośną pracę na wyzwanie MMH! Ach, jakże jestem z siebie dumna... Temat wyzwania to ,,Azja Wschodnia". W mojej głowie pojawił się mętlik... "O, karate! Albo nie, sushi! Ooo albo zrobię chiński kapelusz i skośne oczy!" Musiałam jakoś pogodzić te wszystkie myśli w jednym projekcie, więc stwierdziłam, że ulepienie ludzika byłoby najlepszym rozwiązaniem. Niestety nie jestem dobra w lepieniu jakiegokolwiek stworzenia, tym bardziej ludzi, więc musiałam się do tego przyłożyć :| Dodatkowy trud to zrobienie idealnie białego stroju karate... Ile z tym było roboty i uwagi, by nie naruszyć tej bieli. No dobra, nie będę się już dłużej nad sobą użalać... Powitajcie gromkimi brawami karatekę z deską-sushi!



A tutaj leci na miłorzębie japońskim...


Myślałam, żeby zrobić coś w stylu "fakty o mnie". Wiedząc więcej od osoby, której czyta się słowa inaczej patrzy się na nią i na to co pisze... Więc jeśli macie jakieś pytania to wysyłajcie je na adres jagodowe.placki@gmail.com lub piszcie je w komentarzach ;)

Lena♥
Życzę powodzenia innym osobą biorącym udział w wyzwaniu i tym, które mają zamiar wziąć ;)




9 komentarzy:

  1. Faktycznie nie jesteś dobra.. jesteś ŚWIETNA! Jak dla mnie wysoko poprzeczka postawiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudowny! Jestem pewna, że wygrasz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Huhu, ciężko mi będzie przebić tego karatekę, bo wyszedł Ci naprawdę świetnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci wyszedł! I opłaciły się te wszystkie starania, biel wygląda nieskazitelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest przegenialne!!! WOW! :D

    Zapraszam do mnie na rozdanie! :D
    http://always-made.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Łojej jakie cudo ^-^ prześliczny! Te słodkie małe stopki.. I kapelusz.. No ogólnie cały jest swietny, życzę powodzenia, bo jak jury nie wybierze Twojej pracy to będzie oznaczało, że mają wyjątkowo spaczony gust. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wzięcie udziału w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaaa... świetny jest! Strasznie podoba mi się wyraz twarzy jaki mu zrobiłaś i gratz za to, że udało Ci się utrzymać tak śnieżnobiałą biel pomimo sąsiedztwa czarnej modeliny (niezwykle trudna sztuka)!
    Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń