Strony

8/19/2015

Babeczki pomarańczowe jako kolczyki :)

Na szczęście na dworze trochę się ochłodziło. Dla mnie to dobrze :) Taka pogoda sprzyja lepieniu i czemukolwiek innemu co związane z tworzeniem. Niedawno zakupiłam sobie foremkę do babeczek na Kreatywnym Straganie. Jeśli planujecie jakieś zakupy związane z modeliną to polecam tę stronkę. Nie czeka się długo na zamówienie, duży wybór modeliny oraz dodatków. Stwierdziłam, że dziś przetestuję foremkę. Rozmyślając i fantazując jaką babeczkę by tu sporządzić. Początkowo pomysły były dziwne, ale zostałam przy wersji klasycznej czyli: babeczka, lukier oraz owoc. Troszkę się rozpędziłam i stworzyłam kolczyki :D 



Krótka informacja...

A tak poza tym, to myślałam o jakiejś małej loterii. Do wygrania byłyby rzeczy do tworzenia wyrobów modelinowych lub biżuteria (bransoletka/kolczyki) wykonana przeze mnie. No ale dobra, nie będę na razie nic zdradzać, jeszcze się nad tym zastanowię :D A jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

Do następnego,
Lena♥ 

8 komentarzy:

  1. Dobry pomysł z loterią :D
    A kolczyki cudne! 💎

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie by było jakbyś zrobiła tą loterię. Śliczne babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na KS modelina jest pieruńsko droga, ale jak mi nie uzupełniają Sklepiku dla was to chyba tam się przerzucę. :V
    Babeczki urocze. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga, droga, ale przynajmniej duży wybór kolorów jest :D

      Usuń
  4. Bardzo fajne babeczki, ale z modeliny nie lepię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy8/21/2015

    Cudne babeczki, chociaż moim zdaniem ciasto mogłoby być nieco ciemniejsze (bardziej ,,przypieczone"). No chyba, że tylko na tych zdjęciach wygląda tak blado :)
    A jeśli chodzi o loterię, to ja jestem jak najbardziej za :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne babeczki
    Zapraszam http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń