Strony

8/22/2015

Kolorowy Kot

No więc niedawno kupiłam sobie mazaki. Nie liczę na to, że będą one mi długo służyły. Chcę po prostu sobie pobazgrać :D Od razu wiedziałam, że moje pierwsze "dzieło" będzie związane z kotem. Koty są wspaniałymi obiektami do uwiecznienia ich na obrazie. Tworząc cokolwiek związanego z kotem staram się podkreślać jego atuty: długi ogon, długie wąsy, chudy (nie mówię, że grube koty są  złe, są świetne, ale typowy kot jest raczej chudy). Tak więc z połączenia mazaki+kot musiało wyjść coś kolorowego i wyrazistego... Zdjęcie niestety nie oddaje do końca uroku tej pracy, a skaner oczywiście mam zepsuty, bo jakby inaczej.. 
Jak mijają Wam ostatnie dni wakacji?
Do napisania,
Lena♥





3 komentarze:

  1. Kolorystyka szalona. I świetna. :D
    W spokoju mijają i nawet trochę deszczowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny miałaś pomysł na tego kotka. Wakacje mijają bardzo aktywnie, aktualnie jestem w górach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8/27/2015

    Super pomysł na rysunek! Wygląda trochę jak ułożony z puzzli. Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń