Strony

7/26/2015

Kolczyki+ krótka informacja ;)

Zacznę od kilku słówek do Was...

Jeśli nie chcesz zostać zanudzona/zanudzony-przewiń w dół!

No, a więc bloga założyłam niedawno. Początki zawsze są trudne. Jestem osobą, która ma taj zwany "słomiany zapał". Gdy coś zacznę- nie kończę tego. Często później żałuję, że nie wytrwałam do końca, ale cóż, nie cofnę czasu. W moim życiu było wiele takich sytuacji np. Zaczęłam chodzić do szkoły muzycznej. Wytrwałam rok (to i tak spore osiągnięcie jak na mnie). Zakładając tego bloga pomyślałam, że będzie podobnie, ale cóż... myliłam się. Już przy pierwszym opublikowanym przeze mnie poście jest 6  komentarzy. Bardzo Wam za to dziękuję! Jest to dla mnie niesamowitą motywacją do dalszego tworzenia. Każdą uwagę biorę sobie do serca, a po przeczytaniu każdego komentarza jest mi bardzo miło. Mam nadzieję, że z każdym postem będe tworzyć coraz piękniejszą biżuterię z modeliny, że będzie to widoczne z biegiem czasu :)

A tutaj już ulepki...

Kolczyki-wkrętki. Babeczki z kawałkami czekolady ;)

Kolczyki-wkrętki. Gofry z bitą śmietaną, truskawkami i cytrynką.

To tyle na dziś...
Do następnego,
Lena❤ 

3 komentarze:

  1. Anonimowy7/26/2015

    Bardzo podobają mi się te babeczki, ale gofry też wyszły Ci świetnie :)
    PS Życzę Ci powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! A skoro komentarze tak bardzo motywują Cię do działania, to z tym większą przyjemnością będę komentowała kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie spodobały mi się te babeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te babeczki są. :D
    Przezwycięż słomiany zapał, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń