Strony

7/25/2015

Burgerowa zawieszka

Przez ten upał odechciewa mi się wszystkiego... Jednak wzięłam się w garść i stworzyłam nowego "ulepka", a dokładnie hamburgera. Nie wiem jak, ale wytrwałam 30 minut z rozgrzanym piekarnikiem w domu (tak, piekę moje wyroby, nie gotuję). Było ciężko, ale się udało. Ogólnie na prace plastyczne mam większą ochotę, gdy na dworze jest chłodniej, a Wy? No, dobra. nie przedłużając, oto on:

Do zrobienia takiego hamburgera potrzebujemy:
- Fimo Soft numer 70 (bułki)
- Fimo Classic numer 77 (kotlet)
- Fimo Soft numer 10 (ser)
- Fimo Soft numer 50 (z dodatkiem żółtego, sałata)
- Cztery plastry pałeczki Fimo, pomidor
- Haczyk




No, więc tak to wygląda... Taki klasyczny burger ;)

Do następnego posta,
Lena ♥

4 komentarze:

  1. Anonimowy7/25/2015

    Wyszedł ci świetnie :D Wygląda bardzo smacznie.
    Ja też nie mam siły i ochoty na tworzenie w takie upały. Słońce wysysa ze mnie całą energię twórczą i kreatywność.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda idealnie :)
    Z modeliną ciężko pracuje się w upały :(

    http://szafa-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wygląda. :)
    A teraz kolejna seria upałów. Ja nie wiem jak wytrzymam. :(

    OdpowiedzUsuń