Strony

7/30/2015

Wakacyjne zdjęcia

Dziś ja w trochę innej odsłonie. W roli wakacyjnego fotografa. A więc w te wakacje wybrałam się do Włoch. A dokładnie nad morze, do pięknego miasteczka na południu kraju. Otóż czy jest ciepło? Jest gorąco! Rano temperatura sięga 25°C, a około godziny 14.00 dochodzi nawet do 35°C. Woda w morzu jest również gorąca, jej temperatura wynosi 27°C.Mimo takich upałów przyjemnie jest pospacerować brzegiem morza lub też w centrum miasta, gdzie zje się pyszne lody. W moim przypadku są to spacery z aparatem ;) 










A jak Wy spędzacie wakacje? :)
Do napisania,
Lena ♥

5 komentarzy:

  1. Niesamowite zdjęcia, najbardziej w oko chyba wpadły mi pomidory - uwielbiam je, i patrząc na nie już mam w głowie milion pomysłów co by tu z pomidorów ugotować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia, pomidory i papryczki szczególnie mi się spodobały. :D

    Zapraszam do siebie na konkurs :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne miejsce! śliczne zdjęcia <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8/01/2015

    Przepiękne zdjęcia, zazdroszczę ci takich widoków! Ja wakacje spędzam głównie na czytaniu i rysowaniu, ewentualnie objeżdżaniu miasta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka szkoda, ze nie mam umiejętności teleportowania się, z chęcią bym się przeniosła :)

    OdpowiedzUsuń