Strony

1/29/2016

Obudowa z modeliny #2

Niektórzy pamiętają, inni nie, ale kiedyś już zrobiłam obudowę na telefon z modeliny LINK!. Tamtą zrobiłam dla siebie, więc mogłam wybrać sobie kolor obudowy i główny kolor ciasteczek i ozdób. Z tą nowszą było trochę trudniej, bo telefon na który ją robiłam jest złoty. Więc żeby nie wyszło to zbyt jaskrawo zostałam przy brązach. Obudowa ta jest na Iphnoe 5c, zrobiłam ją dla koleżanki ;) Z góry przepraszam za jakość zdjęć, były robione dosyć późno więc nie miałam dostępu do światła dziennego :/



Jest u Was zima? U mnie już sobie poszła, dziś świeciło słońce i było tak wiosennie!♥ Ale zapewne jeszcze wróci, mam nadzieję, że nie na długo. Mam kilka całkiem ładnych zimowych zdjęć, mam nadzieję że w najbliższym czasie uda mi się je tutaj wstawić ;)


5 komentarzy:

  1. Bardzo sympatycznie wygląda. :D
    Ja chyba nigdy nie zrobię takiej obudowy, bo noszę telefon po kieszeniach, a znajome wolą raczej skórzane etui niż urocze ciasteczka. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1/29/2016

    Wygląda jeszcze lepiej niż ta poprzednia, chociaż muszę przyznać, że obie wyszły Ci genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie zrobiłaś tą obudowę. Myślę, że bardzo ładnie skomponuje się z tym złotym telefonem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super obudowa, ja od dawna próbuję się zebrać żeby taką zrobić, ale do tego czasu nawet nie zaczęłam ;)

    OdpowiedzUsuń