Strony

10/03/2015

Pierścień Pizza + bransoletka

Pizza

Ostatnio jakoś tak mam chęć na lepienie coraz to fikuśniejszych rzeczy. Inspiruję się głównie YouTube'm, gdzie można znaleźć co najmniej dziwne rzeczy z modeliny... Dzikie kwiatki, smoki, wzorki, które pozostają zagadką... Jeśli ktoś ma chęć porobić takie wywijasy, to wystarczy wpisać "Polymer Clay Tutorial". Ja się poddaję, zostanę przy tworzeniu tego co wychodzi mi znacznie lepiej, czyli głównie jedzenie :) Ulepiłam to, na co miałam ochotę, czyli? Pizzę! Lecz nie jest to zwykła pizza... Jest to pierścień mocy!


Bransoletka 

A tutaj bransoletka, która powstała z resztek... Po upieczeniu nadal jest lekko elastyczna, więc zmieści się na każdy nadgarstek :)

Często rzeczy, które powstały z resztek, bądź na szybko są najfajniejsze, nie uważacie?
Lena♥

5 komentarzy:

  1. Ze zwykłych resztek może powstać coś tak fajnego :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pamiętam robiłam takie warkoczowe bransoletki, ale że były ze zwykłej Astry pokruszyły się bardzo szybko. :V Pierścień mocy jest świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pierścień i świetny pomysł na wykonanie bransoletki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na bransoletkę jest genialny! Że też ja na to nie wpadłam :v fajny pierścionek ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci wyszła ta pizza, no i bransoletka oczywiście też! :)

    OdpowiedzUsuń