Strony

5/07/2016

Hotdog i Tacot

Pomysł przyszedł tak jakoś sam. Chciałam ulepić zwyczajnego hot-doga, ale czy nie jest to trochę nudne? W mojej głowie pojawił się więc on- Hotdog! Najbardziej do tej roli pasował mi pies, który przypomina jamnika. Krótkie łapki, szerokie i długie uszy i wydłużony ryjek. I jeszcze to spojrzenie! A Tacot? Taco też mnie zaciekawiło. Jest bardzo fajne, jeśli ktoś chce sobie podłubać w modelinie. Nie wiem, ów kot przypomina kota, bo jak dla mnie to po części mops. Mops czy kot- ważne że w taco. A tak się prezentują!


I co o nich sądzicie? Jak dla mnie są urocze, pomimo swoich wad i niedociągnięć:)


5 komentarzy:

  1. Urocze :D Mopso-koto-taco to miszcz. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne. Pewnie to dziwne, ale moim zdaniem zachęcają do wegetarianizmu : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zwierzątka, jeśli można to tak nazwać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są świetne :D Ogólnie pomysł bardzo ciekawy i oryginalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W ciekawy sposób pobudziłaś swoją wyobraźnię. Podziwiam wszystkie osoby lepiące w modelinie czy artclayu to naprawdę kawał misternej roboty a wychodzi czasem głównie słodkości tak realistycznie, że chrupać się chce a tu tylko patrzeć można. Dzięki za odwiedziny.
    Majka

    OdpowiedzUsuń